مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:562023-07-25اقتصادي

خبر خوب| پایان سرگردانی کارخانه «آی تی آی»


حمیدرضا ایزدی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در گفتگو با خبرگزاری فارس از تعیین تکلیف بدهی های کارخانه آی تی آی خبر داد و گفت: در جلسه ای که روز گذشته با حضور استاندار فارس، رییس کل دادگستری استان، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس و بنده با وزیر اقتصاد در تهران با موضوع کارخانه آی تی آی برگزار شد، وی طی دستوری  بانک ملی را موظف به تملک کامل کارخانه کرد.

به گفته ایزدی با پذیرش بانک ملی، بدهی ها توسط بانک ملی تسویه خواهد شد، همچنین این امکان برای سرمایه گذاری که قصد خرید کارخانه را دارد فراهم می گردد که هنگام خرید با همراهی بانک، بصورت اقساط پرداخت کند.

  وی با بیان اینکه این اتفاق قدمی رو به جلو است، افزود: همه بدهی ها یک جا تجمیع می شود و اگر کسی قصد سرمایه گذاری دارد با یک مالک روبرو است و با برطرف شدن نگرانی های سابق در مسائل حقوقی و حواشی که اکنون وجود دارد، بستر حضور خریداران بیشتر فراهم شده و قطعا سرمایه گذاران بیشتری داوطلب خواهند شد.

به ویژه اینکه کارخانه با تسهیلات به خریدار واگذار میشود.

رییس سازمان صمت استان فارس گفت: پیش از این سرمایه گذاران متعددی قصد خرید آی تی آی را داشتند که به دلیل مسائل حقوقی و بدهی های متعدد کارخانه پیش قدم نمی شدند که با تملک توسط بانک ملی، امنیت حضور سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| پایان سرگردانی کارخانه «آی تی آی»

خبر خوب| پایان سرگردانی کارخانه «آی تی آی»